WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
STRONA STARTOWA

DLA KSIĘGARŃ


Zaufanie 1800 księgarzy to wynik ciągłego doskonalenia usług na polskim rynku książki. Powyżej 90 tys. indeksów, w tym ponad 74 tys. tytułów w ciągłej sprzedaży!

DLA WYDAWNICTW

Jesteśmy nie tylko liderem sprzedaży książek, ale również platformą dystrybucyjną oferującą swoje usługi w nowoczesnym centrum logistycznym w Strykowie, k. Łodzi.

DLA BIBLIOTEK


Już ponad 2800 bibliotek doceniło wygodę współpracy z naszą firmą. Najbogatsza oferta na rynku, funkcjonalny Magazyn Wirualny- to biblioteki chwalą sobie najbardziej.

AKTUALNOŚCI

Wielkie Litery, limitowana seria książek z dużą czcionką, powiększa się o nowe tytuły. W najbliższych tygodniach w specjalnym formacie dostosowanym do potrzeb osób słabowidzących ukażą się m.in. kryminały Alka Rogozińskiego, 365 dni Blanki Lipińskiej, a także powieści Krystyny Mirek, Romy J. Fiszer i Nory Roberts.

Wielkie Litery to obecnie jedyna na polskim rynku inicjatywa, która zrzesza wydawców publikujących książki dostosowane do potrzeb osób słabowidzących. Do tej pory do inicjatywy dystrybutora książek OSDW Azymut przyłączyło się już 9 wydawców, wśród nich m.in. Filia, Agora, Wydawnictwo Kobiece, Fabuła Fraza czy WasPos. Pod koniec czerwca do serii dołączy kilkanaście bestsellerowych tytułów od wydawnictwa Edipresse.

Wśród nowych pozycji wydanych w Wielkich Literach znajdą się m.in. nich m.in. dwa kryminały Alka Rogozińskiego (Dom tajemnicMiłość ci nic nie wybaczy), romanse Blanki Lipińskiej (Ten dzień, 365 dni) czy powieści Nory Roberts (W ukryciu, W poszukiwaniu prawdy, Przed zmierzchem). Tego lata na czytelników czekają także bestsellerowe powieści polskich pisarek: Kurs na miłość Romy J. Fiszer czy Światło gwiazd Krystyny Mirek.

Do projektu Wielkie Litery dołączyło także wydawnictwo WasPos. W maju w serii książek dla osób słabowidzących ukazała się powieść Glow and shadow. Walka o marzenia Any Rose. Wkrótce w specjalnym formacie z dużą czcionką ukaże się również romans Samanty Louis – Breaking rules. Gra rozpoczęta.

Wszystkie tytuły ukazujące się w serii Wielkie Litery mają większą czcionkę, przejrzysty skład i kontrast odpowiadający zarówno na potrzeby osób słabowidzących (z wadami wzroku), jak i wielu czytelników, dla których codzienna lektura, na przykład przy słabym świetle, może być dużym wyzwaniem sprawiającym dyskomfort.

Więcej informacji o nowej serii książek można znaleźć na stronach wielkielitery.pl oraz facebook.com/wielkielitery.azymutinstagram.com/wielkie.litery.

więcej      

wesprzyj księgarnie

 

Książka na telefon. Kilkaset tysięcy odbiorców akcji promocyjnej Azymutu.

Podsumowanie akcji promującej księgarnie stacjonarne.

Pod koniec marca dystrybutor książek OSDW Azymut zainicjował akcję Książka na telefon, której zachęcała czytelników do wsparcia księgarń w pierwszym etapie kryzysu wywołanego przez epidemię koronawirusa. O inicjatywie informowały lokalne i ogólnopolskie media, akcję wspierali pisarze i czytelnicy z całej Polski. Do tej pory kampania Azymutu dotarła do co najmniej kilkuset tysięcy odbiorców.

Kryzys wywołany przez epidemię COVID-19 już w drugiej połowie marca uderzył w branżę księgarską. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Azymut, nawet 40% księgarń stacjonarnych w Polsce deklaruje, że może zakończyć swoją działalność w wyniku lockdownu na rynku książki.

Pod koniec marca dystrybutor rozpoczął kampanię promocyjną w internecie, która w czasie kwarantanny zachęcała czytelników do robienia zdalnych zakupów w lokalnych księgarniach (telefonicznie, mailowo, przez media społecznościowe). Inicjatywa spotkała się z ogromnym zainteresowaniem branży. W ciągu miesiąca do Książki na telefon przyłączyło się ponad 250 księgarń ze 113 miejscowości na terenie całej Polski.

Przez dwa miesiące inicjatywa była promowana m.in. w mediach społecznościowych. Kampania promocyjna Azymutu na Facebooku i Instagramie dotarła do ponad 250 000 odbiorców. Sama strona akcji ksiazkanatelefon.pl przez niespełna półtora miesiąca osiągnęła ponad 20 000 reakcji internautów. Kampania promocyjna przełożyła się także bezpośrednio na sprzedaż książek. Podczas akcji Książka na telefon księgarnie docierały do nowych klientów i realizowały zamówienia wysyłkowo, część z nich uruchomiła w tym czasie także własne dostawy, np. rowerowe.

O inicjatywie promującej księgarnie stacjonarne informowały lokalne i ogólnopolskie media, w tym m.in. Polskie Radio, TVN24, Gazeta Wyborcza, TOK FM czy regionalne oddziały TVP. Do akcji przyłączyli się także pisarze, krytycy literaccy, dziennikarze, media branżowe. Książka na telefon była wspierana również przez część samorządów, które - tak jak m.in. Gdynia, Sopot, Warszawa czy Kraków - na swoich stronach internetowych zachęcały mieszkańców do robienia zakupów w lokalnych księgarniach.

Książka na telefon to nie pierwsza inicjatywa OSDW Azymut skierowana do branży księgarskiej. W 2019 roku dystrybutor zorganizował pierwszą edycję Nocy Księgarń, a także cykl szkoleniowy Szkolimy-Księgarzy.pl.

Więcej o akcji:

www.ksiazkanatelefon.pl

www.facebook.com/wspieramyksiegarnie

 

KSIĄŻKA NA TELEFON

 

 

 

 

więcej