WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
HOSTING KSIĘGARSKI

POMOC

Pytania i odpowiedzi

  • Co to jest Hosting?
    Hosting księgarski = Konto www + księgarnia internetowa + konto pocztowe, czyli usługa dla księgarzy współpracujących z Azymutem, polegająca na zaprojektowaniu i uruchomieniu spersonalizowanej księgarni internetowej, wraz z pełną obsługą logistyczną. Program usługi hostingowej pozwala na uruchomienie sklepu internetowego, któremu nadasz nazwę swojej księgarni, wprowadzisz logo, informacje kontaktowe, adres, opis - właściwie dowolną treść według własnego uznania. Możesz wybrać kolor swojej witryny, dodać zawartość, określić grafikę, tło, tapetę. Możesz dokonywać zmian w ramach ustalonych schematów, w które wpisany jest cały system, podobnie jak kompozycje czy własności pulpitu w systemie Windows. Umożliwimy uruchomienie sprzedaży internetowej bez ponoszenia kosztów projektowania i instalacji strony internetowej oraz kosztów realizacji zamówień.
  • Jak założyć Księgarnię Hostingową?
    Jeśli posiadasz własną księgarnię stacjonarną lub zamierzasz ją otworzyć, zgłoś się do nas i podpisz z nami umowę na usługę Hostingu Księgarskiego. Wspólnie uzgodnimy nazwę Twojej Księgarni Internetowej i wybierzemy dla niej domenę internetową. Spersonalizujemy wygląd Twojej Księgarni. Założymy również konto Administratora, które umożliwi zarządzanie nią poprzez dedykowany Panel Administracyjny. Przeszkolimy Ciebie i Twoich pracowników oraz zapewnimy stałe wsparcie Twoich działań. Jeżeli jesteś zainteresowany założeniem swojej własnej Księgarni Hostingowej lub masz pytania dotyczące Hostingu Księgarskiego, skontaktuj się z nami.
  • Czy mogę przetestować Księgarnię Hostingową przed podpisaniem umowy?
    Tak, do Twojej dyspozycji oddajemy wersję demo Księgarni Hostingowej. Możesz bez ograniczeń testować pełną wersję księgarni internetowej. Wybierz szablon, stwórz ofertę - przekonaj się, jak łatwo jest kierować księgarnią internetową:
    Dostęp do księgarni: www.demo.osdw.pl.
    Poprzez panel administracyjny: www.demo.osdw.pl/admin
    .
  • Co należy zrobić, aby aktywować Księgarnię Hostingową?
    Po podpisaniu umowy hostingowej i ustaleniu szczegółów związanych z wyglądem strony księgarni internetowej prześlemy protokół zdawczy, w którym poinformujemy o sprawach związanych z: administracją strony, sposobami kontaktu z Działem Obsługi Klienta oraz informacjami niezbędnymi do aktywacji Księgarni Hostingowej i konta pocztowego.
  • Jak będę zarządzał Księgarnią Hostingową?
    Do Twojej dyspozycji oddajemy profesjonalny Panel Administracyjny, poprzez który będziesz mógł zarządzać Księgarnią Hostingową. W panelu możesz wybrać szablon swojej witryny, dodać zawartość, grafikę, ustalić rabaty na grupy towarowe oraz dla poszczególnych klientów, wysłać mailingi i newslettery do zarejestrowanych użytkowników i subskrybentów.
  • Czy muszę instalować jakieś oprogramowanie, by mieć dostęp do Panelu Administracyjnego?
    Dostęp do Panelu Administracyjnego Księgarni Hostingowej możliwy jest z dowolnego komputera z dostępem do internetu przy pomocy standardowej przeglądarki www.
  • Mam już wykupioną własną domenę. Czy będę mógł ją wykorzystać?
    Tak. Jeżeli posiadasz swoją domenę możesz ją wykorzystać, zakładając Księgarnię Hostingową.
  • Na jaki okres zawierana jest umowa?
    Umowa zostaje zawarta na czas nieograniczony. Umowa nie podlega wypowiedzeniu przed upływem trzech miesięcy od daty jej zawarcia - po upływie tego okresu może zostać rozwiązana po uprzednim jednomiesięcznym wypowiedzeniu złożonym na piśmie.
  • Od kiedy i za co naliczany jest abonament?
    Abonament naliczany jest po podpisaniu umowy hostingowej za obsługę klientów księgarni internetowej, za obsługę informatyczną, logistyczną, prowadzanie miesięcznych rozliczeń i fakturowania. Płatność faktury dokonywana będzie przelewem na rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. Każdy rozpoczęty miesiąc trwania umowy będzie traktowany, jako podlegający pełnej jednomiesięcznej opłacie abonamentowej.
  • Czy jest możliwe opłacenie abonamentu za wiele miesięcy z góry?
    Jest możliwość opłacenia abonamentu: miesięcznego, półrocznego i rocznego. Opłata abonamentowa będzie fakturowana „z dołu" dla abonamentu jednomiesięcznego i „z góry" dla abonamentu półrocznego i rocznego, przy uwzględnieniu podatku VAT w aktualnie obowiązującej wysokości.
  • Czy są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty za uruchomienie Księgarni Hostingowej?
    Nie ma żadnych dodatkowych opłat związanych z uruchomieniem Księgarni Hostingowej.
  • W jaki sposób można wypowiedzieć umowę hostingową?
    Umowę hostingową można wypowiedzieć na piśmie przesłanym na adres Ogólnopolski System Dystrybucji Wydawnictw AZYMUT Sp. z o.o., Tulipan Park Stryków, Smolice 1F, 95-010 Stryków z dopiskiem "Dział Ecommerce".
  • Jak przekonać klienta, że płatność kartą kredytową jest bezpieczna?
    Żeby uniknąć nieautoryzowanego dostępu do naszego systemu, używamy najnowszych technologii kodowania informacji. Dlatego ewentualnie przechwycona informacja jest nieczytelna.
  • Dostawa nie dociera do adresata, choć wydaje się, że powinna już dotrzeć ?
    Mogło zabraknąć książek na stanie albo zapas uległ zniszczeniu. Można to sprawdzić w Panelu Administracyjnym w zakładce "Zamówienia niezrealizowane". Zamówienie mogło też zostać wstrzymane, ponieważ twoje konto zostało zablokowane. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (dok@osdw.pl), żeby sprawdzić status twojego konta.
  • Co oznacza, że zamówienie wymaga potwierdzenia przez księgarnię?
    Pomimo tego, że tytuł jest dostępny na stronie internetowej, Księgarnia zobowiązana jest do potwierdzenia zamówienia, kiedy upewni się, że posiada tytuł fizycznie i jest w stanie go wysłać. Potwierdzenie zamówienia można dokonać w panelu administracyjnym Księgarni Hostingowej
  • Czy klient może odbierać zamówione książki w mojej księgarni stacjonarnej?
    Tak. Klient ma możliwość wyboru miejsca odbioru zamówionych książek: zamówienie może być wysłane na podany adres lub do Twojej księgarni.
  • Czy klient otrzyma informację o możliwości odbioru zamówionych książek w księgarni?
    Na podany podczas rejestracji adres e-mail klienta wysyłana jest automatycznie wiadomość informująca o każdej zmianie statusu zamówienia. Ostatni ze statusów informuje o możliwości odbioru zamówienia w księgarni. Jest on aktywny, kiedy po otrzymaniu książek, oznaczysz zamówienie w panelu administracyjnym Księgarni Hostingowej.
  • Kto odpowiadać będzie na pytania klientów?
    Pytania klientów są obsługiwane przez Dział Obsługi Klienta Azymut: (42) 680 44 55, e-mail: hosting@azymut.pl; dok@osdw.pl. Ponieważ większość informacji rezyduje w naszym systemie, rozwiążemy prawie każdy techniczny problem. Maile z pytaniami dotyczącymi Twojej księgarni zostaną przekierowane do Ciebie.

 

 

 

MAGAZYN WIRTUALNY

TOP - 7 DNI

  1. Czarne narcyzy
    Puzyńska Katarzyna
  2. Przewodnik ksenofoba Finowie
    Moles Tarja
  3. Przewodnik ksenofoba Duńczycy
    Dyrbye Helen, Harris Steven, Golzen Thomas
  4. Ponad wszystko
    Yoon Nicola
  5. Wanda
    Kamińska Anna
  6. Zniszcz ten dziennik Nowy
    Smith Keri
  7. Córka wiatrów
    Kordel Magdalena
  8. Czerwień jarzębin
    Michalak Katarzyna