WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI

Grupa PWN poszerza portfolio spółek nowych technologii

12 marca Grupa PWN zawarła porozumienie dotyczące przejęcia sklepu internetowego Weltbild.pl. To kolejny etap rozbudowy oferty Grupy w obszarze nowych technologii. Umowa przejęcia zostanie sfinalizowana do końca czerwca 2013 roku.

Miesięczny zasięg serwisów Grupy PWN w Internecie wynosi około 2 mln użytkowników. W najbliższych latach zamierzamy istotnie zwiększyć nasz udział w rynku zarówno pod względem przychodów, jak i zasięgu. Przejęcie Weltbild.pl jest elementem szerszej strategii budowania silnej pozycji Grupy w obszarze nowych technologii" - komentuje Andrzej Nadolski, Prezes Grupy PWN.

Grupa PWN aktywnie działa zarówno w e-commerce, jak i specjalizuje się w dostarczaniu dedykowanych platform i rozwiązań z obszaru szeroko rozumianej edukacji. Posiada kilka własnych sklepów i księgarń online, internetowe bazy wiedzy i słowniki, dysponuje własną platformą dystrybucji treści elektronicznych iBUK.pl. W ramach Grupy działa również jedna z największych internetowych szkół językowych w Polsce - SuperMemo World oraz Wydawnictwo Szkolne PWN posiadające dedykowaną platformę edukacyjną dla szkół. Częścią PWN jest również Wydawnictwo Lekarskie PZWL, które dysponuje szerokim spektrum serwisów internetowych dedykowanych poszczególnym grupom zagadnień medycznych, w tym jest właścicielem serwisu forumzdrowia.pl.

Grupa PWN jest jednym z największych agregatorów treści naukowych i profesjonalnych w Polsce. Staramy się przenieść ten potencjał do nowych mediów, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu i kanału mobilnego" - mówi Dominik Kaznowski odpowiedzialny za rozwój obszaru nowych technologii w Grupie PWN.

Przejęcie Weltbild.pl pozwoli również wykorzystać silną pozycję logistyczną Grupy. Azymut to jeden z największych podmiotów tego typu w Polsce. Dysponuje nowoczesnym centrum logistycznym w Strykowie zdolnym do realizacji 10 tys. zamówień w ciągu doby. Klienci i partnerzy Azymutu mają dostęp do oferty książkowej przekraczającej 90 tys. tytułów przy czasie realizacji zamówień nieprzekraczającym 24 godzin.

„Przejęcie sklepu Weltbild.pl jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju w kierunku dystrybucji treści w nowych kanałach sprzedaży. Dzięki zawartemu porozumieniu będziemy w stanie wzmocnić naszą pozycję na rynku e-commerce, co na pewno przełoży się na podniesienie konkurencyjności naszej oferty online" - mówi Jerzy Majewski, Prezes Zarządu Azymut.

Dzięki porozumieniu zawartemu 12 marca Azymut obejmie większościowe udziały w nowo utworzonej spółce, która zostanie niezależnym operatorem sklepu Weltbild.pl. Grupa PWN ma prawo korzystania z marki Weltbild do połowy 2014 roku.


 

MAGAZYN WIRTUALNY

TOP - 7 DNI

  1. Macierewicz i jego tajemnice
    Piątek Tomasz
  2. MMA fighter Przebaczenie
    Keeland Vi
  3. Czarna Madonna
    Mróz Remigiusz
  4. Lokatorka
    Delaney J.P.
  5. Sekretne życie drzew
    Wohlleben Peter
  6. Przesyłka
    Fitzek Sebastian
  7. Inwazja
    Miłoszewski Wojtek
  8. Prokurator
    Świst Paulina