WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
HOSTING KSIĘGARSKI

LOGISTYKA

Obsługa logistyczna

  • Nowoczesne centrum logistyczne
    Wszelkie usługi związane z kompletacją, pakowaniem, nadaniem przesyłki, ewentualnymi reklamacjami czy zwrotami zapewnia Azymut z nowoczesnego centrum logistycznego w Strykowie.
  • Automatyczne gromadzenie zamówień
    System automatycznie gromadzi zamówienia klientów i zbiera płatności, zapewniając przy tym klientom pomoc on-line i przez e-mail. Kompletacja i dostawy są realizowane przez System Wysyłkowy Azymutu, bądź przez księgarza, jeśli zamówienie dotyczy tytułu dostępnego fizycznie jedynie w księgarni, lub jeśli klient jako formę odbioru książki wybierze "odbiór w księgarni".

    W przypadku, gdy towar jest wydawany z księgarni, a książka jest dostarczana z Azymutu, cena książki dla księgarza to cena, wynikająca z ogólnych warunków współpracy - umowy handlowej między nami. Cenę na własne książki księgarz ustala według swojego uznania.

    W przypadku, gdy wysyłkę przeprowadza Azymut, księgarz otrzymuje prowizję w wysokości do 15% ceny detalicznej książki. Faktura jest wtedy wystawiana dla klienta w imieniu Azymutu, z adnotacją "na zlecenie księgarni X". Wszelkie koszty, związane z kompletacją, pakowaniem, nadaniem, ewentualnymi reklamacjami czy zwrotami pokrywa Azymut. Jedynie wydatki związane z promocją pozostaną po Twojej stronie.
  • Nadanie przesyłki
    Zamówienia, złożone do godziny 12:00 każdego dnia roboczego są przygotowywane i wysyłane tego samego dnia. Zamówienia, złożone po godz. 12:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. W przypadku wysyłki do odbioru w księgarni zamówienie jest kompletowane i oczekuje na najbliższe hurtowe zamówienie Księgarni, do którego zostanie dołączone. Jeśli czas oczekiwania przekroczy 3 dni, zamówienie jest wysyłane samodzielnie. Zamówienia weekendowe są realizowane w poniedziałki lub w następny dzień roboczy, o ile na poniedziałek przypada święto.
  • Formy, czasy i cennik dostaw
    • Dostawa na adres klienta pocztą zwykłą (2-14 dni) - 9,50 zł (plus 3 zł za pobraniem)
    • Dostawa pocztą priorytetową (2-4 dni) - 11 zł (plus 4,50 zł za pobraniem)
    • Przesyłka kurierska (48-72 h) - 11 zł (pobranie bezpłatnie)
    • Paczkomaty24/7 - (48-72 h) 6,99 zł (plus 3 zł za pobraniem)
    • Dostawa do księgarni (2-5 dni) bezpłatnie

    W przypadku, gdy wartość zamówienia wysyłanego pocztą przekroczy 100 zł lub wartość wysyłki kurierskiej przekroczy 150 zł, dostawy realizowane są na koszt Azymutu (opłata nie jest pobierana od klienta).
  • Postępowanie w przypadku braku możliwości pełnej realizacji zamówienia
    Oferta widoczna w sklepie internetowym zawiera jedynie tytuły dostępne w Azymucie lub w księgarni. Jeśli jednak okaże się, że tytuł właśnie się wyczerpał lub z innych powodów nie może zostać wysłany, a strona internetowa jeszcze nie dokonała aktualizacji danych, do klienta wysyłana zostanie informacja, że tytuł jest niedostępny. Jeśli zamówienie zostało złożone na więcej niż jeden tytuł, i istnieje możliwość częściowej realizacji, to w zależności od opcji wybranej przez klienta zostanie zrealizowane zamówienie cząstkowe lub zostanie ono w całości anulowane. Ewentualnie zablokowane środki na karcie kredytowej zostaną odblokowane. W przypadku, gdy klient dokona przelewu, a zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w całości lub częściowo, po uzgodnieniu z klientem odpowiednia kwota zostanie przelana bezpośrednio na jego konto bankowe lub odesłana przekazem pocztowym. Koszty tej operacji w całości pokrywa Azymut.
  • Zwroty
    W przypadku nieodebrania lub zwrotu książki przez klienta, rozliczenie prowizji dla księgarza jest pomniejszane o kwotę wynikającą z tego zwrotu. Wszystkie koszty operacji ponosi Azymut. Jednak jeśli powód zwrotu nie leży po stronie Azymutu, a klient dwukrotnie zwróci zamówioną książkę, to realizacja kolejnych zamówień klienta może zostać zablokowana. Sprawy dotyczące zwrotów załatwia Dział Obsługi Klienta Systemu Wysyłkowego Azymut, e-mail: dok@osdw.pl.
  • Anulowanie zamówienia
    Na prośbę klienta potwierdzone zamówienie może być anulowane, jednak pod warunkiem, że jego wysyłka jeszcze nie została wykonana. Możesz je anulować w Panelu Administracyjnym w zakładce "Zamówienia bieżące". Jeśli zamówienie znajduje się w zakładce "Zamówienia zrealizowane", anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

 

MAGAZYN WIRTUALNY

TOP - 7 DNI

  1. W kręgach władzy Tom 1 Wotum nieufności
    Mróz Remigiusz
  2. Ukryte terapie Część 2
    Zięba Jerzy
  3. Willow
    Andrews Virginia C.
  4. Ukryte terapie
    Zięba Jerzy
  5. Najlepiej w życiu ma twój kot
    Szymborska Wisława, Filipowicz Kornel
  6. Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
    Sumliński Wojciech
  7. Jak nie masz w głowie, to masz w biodrach
    Węgiel Agnieszka
  8. Jeszcze jeden oddech
    Kalanithi Paul