WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
HOSTING KSIĘGARSKI

LOGISTYKA

Obsługa logistyczna

  • Nowoczesne centrum logistyczne
    Wszelkie usługi związane z kompletacją, pakowaniem, nadaniem przesyłki, ewentualnymi reklamacjami czy zwrotami zapewnia Azymut z nowoczesnego centrum logistycznego w Strykowie.
  • Automatyczne gromadzenie zamówień
    System automatycznie gromadzi zamówienia klientów i zbiera płatności, zapewniając przy tym klientom pomoc on-line i przez e-mail. Kompletacja i dostawy są realizowane przez System Wysyłkowy Azymutu, bądź przez księgarza, jeśli zamówienie dotyczy tytułu dostępnego fizycznie jedynie w księgarni, lub jeśli klient jako formę odbioru książki wybierze "odbiór w księgarni".

    W przypadku, gdy towar jest wydawany z księgarni, a książka jest dostarczana z Azymutu, cena książki dla księgarza to cena, wynikająca z ogólnych warunków współpracy - umowy handlowej między nami. Cenę na własne książki księgarz ustala według swojego uznania.

    W przypadku, gdy wysyłkę przeprowadza Azymut, księgarz otrzymuje prowizję w wysokości do 15% ceny detalicznej książki. Faktura jest wtedy wystawiana dla klienta w imieniu Azymutu, z adnotacją "na zlecenie księgarni X". Wszelkie koszty, związane z kompletacją, pakowaniem, nadaniem, ewentualnymi reklamacjami czy zwrotami pokrywa Azymut. Jedynie wydatki związane z promocją pozostaną po Twojej stronie.
  • Nadanie przesyłki
    Zamówienia, złożone do godziny 12:00 każdego dnia roboczego są przygotowywane i wysyłane tego samego dnia. Zamówienia, złożone po godz. 12:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. W przypadku wysyłki do odbioru w księgarni zamówienie jest kompletowane i oczekuje na najbliższe hurtowe zamówienie Księgarni, do którego zostanie dołączone. Jeśli czas oczekiwania przekroczy 3 dni, zamówienie jest wysyłane samodzielnie. Zamówienia weekendowe są realizowane w poniedziałki lub w następny dzień roboczy, o ile na poniedziałek przypada święto.
  • Formy, czasy i cennik dostaw
    • Dostawa na adres klienta pocztą zwykłą (2-14 dni) - 9,50 zł (plus 3 zł za pobraniem)
    • Dostawa pocztą priorytetową (2-4 dni) - 11 zł (plus 4,50 zł za pobraniem)
    • Przesyłka kurierska (48-72 h) - 11 zł (pobranie bezpłatnie)
    • Paczkomaty24/7 - (48-72 h) 6,99 zł (plus 3 zł za pobraniem)
    • Dostawa do księgarni (2-5 dni) bezpłatnie

    W przypadku, gdy wartość zamówienia wysyłanego pocztą przekroczy 100 zł lub wartość wysyłki kurierskiej przekroczy 150 zł, dostawy realizowane są na koszt Azymutu (opłata nie jest pobierana od klienta).
  • Postępowanie w przypadku braku możliwości pełnej realizacji zamówienia
    Oferta widoczna w sklepie internetowym zawiera jedynie tytuły dostępne w Azymucie lub w księgarni. Jeśli jednak okaże się, że tytuł właśnie się wyczerpał lub z innych powodów nie może zostać wysłany, a strona internetowa jeszcze nie dokonała aktualizacji danych, do klienta wysyłana zostanie informacja, że tytuł jest niedostępny. Jeśli zamówienie zostało złożone na więcej niż jeden tytuł, i istnieje możliwość częściowej realizacji, to w zależności od opcji wybranej przez klienta zostanie zrealizowane zamówienie cząstkowe lub zostanie ono w całości anulowane. Ewentualnie zablokowane środki na karcie kredytowej zostaną odblokowane. W przypadku, gdy klient dokona przelewu, a zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w całości lub częściowo, po uzgodnieniu z klientem odpowiednia kwota zostanie przelana bezpośrednio na jego konto bankowe lub odesłana przekazem pocztowym. Koszty tej operacji w całości pokrywa Azymut.
  • Zwroty
    W przypadku nieodebrania lub zwrotu książki przez klienta, rozliczenie prowizji dla księgarza jest pomniejszane o kwotę wynikającą z tego zwrotu. Wszystkie koszty operacji ponosi Azymut. Jednak jeśli powód zwrotu nie leży po stronie Azymutu, a klient dwukrotnie zwróci zamówioną książkę, to realizacja kolejnych zamówień klienta może zostać zablokowana. Sprawy dotyczące zwrotów załatwia Dział Obsługi Klienta Systemu Wysyłkowego Azymut, e-mail: dok@osdw.pl.
  • Anulowanie zamówienia
    Na prośbę klienta potwierdzone zamówienie może być anulowane, jednak pod warunkiem, że jego wysyłka jeszcze nie została wykonana. Możesz je anulować w Panelu Administracyjnym w zakładce "Zamówienia bieżące". Jeśli zamówienie znajduje się w zakładce "Zamówienia zrealizowane", anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

 

MAGAZYN WIRTUALNY

TOP - 7 DNI

  1. Ania
    Kubicki Grzegorz, Drzewicki Maciej
  2. Felix Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi t.1
    Kosik Rafał
  3. Chłopcy z Placu Broni
    Molnar Ferenc
  4. Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek
    Bednarek Justyna
  5. Początek
    Brown Dan
  6. Dynastia Miziołków
    Olech Joanna
  7. Trzymaj się, Mańka!
    Kalicińska Małgorzata
  8. Labirynt duchów
    Zafon Carlos Ruiz