WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
USŁUGIDYSTRYBUCYJNE LOGISTYKA DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
Homer

POMOC

Pytania i odpowiedzi

 

  • Do czego służy oprogramowanie Homer ?
    Program Homer służy do sprawnego i kompleksowego prowadzenia gospodarki magazynowo - handlowej w księgarni  - od obsługi przyjęcia dostaw od wielu dostawców poprzez obsługę sprzedaży (wydawanie paragonów/faktur VAT), obsługę konsygnacji, zarządzanie gospodarką magazynową (dobiórki i zwroty), obsługę rozrachunków z kontrahentami po rozbudowane analizy.

  • Co oznacza, że program Homer to program księgarski ?
    Program Homer został napisany w taki sposób aby obsługiwać w sposób najbardziej optymalny procesy właściwe dla branży księgarskiej np. budowa karty towarowej, dostęp do WBD (Wirtualnej Bazy Danych), obsługa konsygnacji.

  • Co to jest WBD ?
    WBD to skrót od Wirtualnej Bazy Danych - codziennie aktualizowanej o tytuły pojawiające się w sprzedaży w Azymucie. Wirtualna Baza Danych zawiera ponad 70 tys. tytułów. W WBD co godzinę aktualizowana jest dostępność i cena a raz na dobę baza opisowa.

  • Czy w Homerze można sprzedawać tylko książki ?
    Program Homer jest ukierunkowany na rynek księgarski, jednakże można w nim tworzyć również karty towarów i usług, wobec czego możliwa jest sprzedaż asortymentu z wielu dziedzin niezwiązanych z księgarstwem.

  • Z jakimi urządzeniami współpracuje Homer i czy wiąże się to z dodatkowymi opłatami ?
    Homer współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami, kolektorami danych, sprawdzarkami. Azymut nie pobiera dodatkowych opłat, chyba że jest to niespotykany model urządzenia wymagający dodatkowej pracy, wówczas przedstawiana jest indywidualna wycena.

  • Czy do funkcjonowania Homera potrzebny jest dostęp do internetu ?
    Do codziennego działania Homera internet nie jest potrzebny. Podłączenie do sieci jest konieczne w przypadku importu faktur z Magazynu Wirtualnego, aktualizacji programu, składania zamówień przez Homera, korzystania z WBD, pomocy technicznej, aktywacji nowego klucza (dostęp do poczty elektronicznej).

  • Jak częste są aktualizacje i ile kosztują ?
    Aktualizacje są co najmniej raz w miesiącu, obejmują poprawki oraz nowe funkcjonalności, za aktualizacje nie są pobierane żadne opłaty.

  • Jak wygląda pomoc techniczna Homera ?
    W sprawach obsługi programu pierwszym stopniem pomocy jest informacja mailowa na adres homer@azymut.pl  lub telefoniczna do przedstawiciela handlowego, lub też Pracownika Obsługi Technicznej. Jeśli problem jest bardziej skomplikowany, pomocy udziela Helpdesk telefonicznie lub przez połączenie zdalne VNC.

  • Czy pracując na Homerze, można współpracować z innymi dostawcami czy tylko z Azymutem ?
    Ułatwienia we współpracy z Azymutem są takie same lub prawie takie same jak z dowolnym dostawcą.

  • Ile osób może jednocześnie korzystać z programu ?
    Zależy to od ilości stanowisk wykupionych przez Księgarza, standardowa wersja programu obejmuje jedno stanowisko.

 

 

 





MAGAZYN WIRTUALNY

TOP - 7 DNI

  1. Koń doskonały Ratując czempiony z rąk nazistów
    Letts Elizabeth
  2. Felix Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi t.1
    Kosik Rafał
  3. Dynastia Miziołków
    Olech Joanna
  4. Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek
    Bednarek Justyna
  5. Ania
    Kubicki Grzegorz, Drzewicki Maciej
  6. Trzymaj się, Mańka!
    Kalicińska Małgorzata
  7. Początek
    Brown Dan
  8. Ania
    Kubicki Grzegorz, Drzewicki Maciej