Pomoc

Czym jest magazyn wirtualny?

  Kto może mieć dostęp do magazynu
  Logowanie
   - Zapomniałem hasła
   - Problemy z logowaniem


Jak się poruszać po Magazynie Wirtualnym?

  Wyszukiwanie
   - Zapowiedzi
   - Nowości
   - Dodruki
   - Rekomendacje
   - Bestsellery
   - Promocje
   - Tematyki
   - Szukaj
   - Wyszukiwanie zaawansowane


  Składanie zamówień
   - Dodaj na skróty
   - Koszyk
     - Ładowanie koszyka z pliku
   - Sprawdź koszyk
   - Schowek
     - Schowki zapasowe
   - Historia zamówień
   - Finanse
   - Płatności
   - Sposoby i warunki dostawy
   - Koszty przesyłki
   - Śledzenie przesyłki (znajdź swoje zamówienie)

Reklamacje

Poprzednia wersja Magazynu Wirtualnego
Płatności

Przy składaniu zamówienia mają Państwo do wyboru następujące formy płatności: :

  • gotówka - wówczas przysługuje Państwu dodatkowy rabat gotówkowy, wynikający z umowy handlowej;
  • przelew 3 dni - termin płatności wynosi 3 dni, w tym przypadku Klientowi również przysługuje prawo do rabatu gotówkowego - w wysokości 1%;
  • przelew (termin zgodny z umowa) - w tym przypadku termin płatności wynika z ustaleń, zawartych w umowie.
Formę płatności wybierają Państwo w polu dialogowym Koszyka, po zakończeniu kompletowania listy zamawianych książek.

Dodatkowe informacje:

  • Towary edukacyjne

    Jeśli zamówienie zawiera towary edukacyjne (oznaczone ikonką: edukacja), na które obowiązuje skrócony termin płatności, przy wyborze płatności "Przelew - termin zgodny z umową" edukacja będzie sprzedana na termin 7 dni w Sezonie edukacyjnym (przez Sezon rozumie się okres od 15.08 do 15.09) oraz 30 dni poza Sezonem, chyba że termin zgodny z umową jest krótszy niż 30 dni. Książki nieedukacyjne będą zafakturowane na termin zgodny z umową.

  • Weryfikacja limitu kredytowego

    W momencie składania zamówienia mają Państwo możliwość zweryfikowania wysokości zobowiązań wobec Azymutu z obowiązującym Limitem Kupieckim. Jeśli wartość składanego przez Państwa zamówienia przekracza wysokość Limitu Kupieckiego, należy wybrać ścieżkę realizacji tego zamówienia:

    • potwierdzić realizację zamówienia z formą płatności gotówka,
    • zrezygnować ze składania zamówienia,
    • zdecydować się na realizację zamówienia ze standardowymi warunkami płatności ? wtedy system zarezerwuje dla Państwa towar i zasugeruje kontakt z działem Windykacji ? realizacja zamówienia pozostanie w gestii Działu Windykacji.



powrót na stronę główną wersja do druku