Hosting 2.0 – poznaj zalety i funkcjonalności nowej odsłony hostingu:
Hosting 2.0 to nowoczesne, bezpieczne i łatwe w obsłudze narzędzie pozwalające na uruchomienie niezależnej księgarni internetowej w 48 godzin. Dzięki naszej usłudze księgarnie mogą stworzyć nowoczesną, mobilną wersję sklepu internetowego zintegrowanego z ponad setką gotowych systemów zewnętrznych wspomagających sprzedaż, takich jak systemy klasy ERP, a także Google, Allegro, eBay, Facebook. Dowiedz się więcej...
Ksiegarnia Internetowa + obsługa logistyczna + Dział Obsługi Klienta
- nowoczesne, responsywne szaty graficzne do samodzielnej zmiany
- wbudowane zautomatyzowane integracje z systemami logistycznymi Azymut
- możliwość wprowadzania, importowania oferty własnej
- import i eksport bazy produktów między sklepem a ERP
- bezpłatne integracje z systemami WBD, SPZ, iFormat, ERP Homer!
- samodzielne tworzenie promocji, rabatów
- bezpłatna integracja z Allegro, eBay, Facebook
- integracje z porównywarkami, kurierami, systemami finansowo-księgowymi!
- płatności online z preferencyjnymi warunkami
- aktualności (blog), kupony rabatowe, newsletter i SMS do klienta w ramach sklepu
- otwarty kod do samodzielnej zmiany wyglądu sklepu
- możliwość prowadzenia sprzedaży hurtowej i kilku sklepów obsługiwanych w jednym panelu
- narzędzia promocyjne: program lojalnościowy, kupony rabatowe, newsletter i SMS!
- sklep przyjazny wyszukiwarkom z wieloma narzędziami do optymalizacji
- szybki hosting w Polsce z poziomem dostępności powyżej 99.9%
.............................................................................................................................................................................
Kompleksowe zarządzanie księgarnią stacjonarną
Homer to pierwsze na polskim rynku oprogramowanie do kompleksowego zarządzania księgarnią stacjonarną. Dzięki szerokiej gamie funkcjonalności pozwala na precyzyjne nadzorowanie i koordynowanie wszystkich etapów prowadzenia księgarni:
- obsługa przyjęcia towaru/dostaw;
- obsługa sprzedaży (paragon, faktura VAT);
- obsługa konsygnacji;
- zarządzanie magazynem (dobiórki, zwroty) - wsparte analizami;
- kartoteka asortymentu, kartoteka kontrahentów;
- współpraca z pakietem MS OFFICE.