Szanowni Państwo,
od wielu lat realizujemy misję dostarczania naszym klientom, księgarniom i bibliotekom, jak najszerszej i zróżnicowanej oferty książkowej. Dysponujemy najbogatszą ofertą na rynku, uzupełnioną w ostatnich latach o produkty pokrewne książce.
W ubiegłym roku, chcąc zachować pozycję lidera oraz biorąc pod uwagę zmiany, jakie od kilku lat zachodzą na rynku książki, postanowiliśmy wprowadzić istotne modyfikacje w strukturze organizacyjnej i operacyjnej firmy.
Przełożyło się to kilka miesięcy temu na zmiany w składzie zarządu spółki, zatrudnienie nowych, wykwalifikowanych menadżerów, potrafiących działać w zmieniających się warunkach rynkowych.
Dotychczasowy Dział Handlowy został przekształcony w Dział Zakupów, który odpowiedzialny jest za całościowe zakupy spółki, zarówno w zakresie produktów do odsprzedaży, jak i materiałów eksploatacyjnych i usług. Zmieniło się kierownictwo pionu zakupów, jednak z dostawcami współpracować będą w większości ci sami pracownicy co dotąd, ale będą bardziej samodzielni, wyposażeni w znacznie wyższy poziom decyzyjności i motywacji.
Wobec rosnących kosztów pracy inwestujemy również mocno w systemy automatyzacji procesów magazynowych.
Jesteśmy przekonani, że zmiany te zapewnią nowe perspektywy rozwoju w kluczowych dla naszych partnerów i dla spółki obszarach, a podjęte działania wpłyną na podnoszenie jakości i efektywności operacji oraz konkurencyjności firmy.
Z poważaniem,
Zarząd OSDW Azymut