Homer jest pierwszym na polskim rynku oprogramowaniem do kompleksowego zarządzania księgarnią stacjonarną, które uwzględnia unikatową specyfikę branży. Dzięki szerokiej gamie funkcjonalności pozwala na precyzyjne nadzorowanie i koordynowanie wszystkich etapów prowadzenia księgarni:
- obsługę przyjęcia dostaw od wielu dostawców;
- obsługę sprzedaży (wydawanie paragonów/faktur VAT);
- obsługę konsygnacji;
- zarządzanie gospodarką magazynową (dobiórki, zwroty);
- obsługę rozrachunków z kontrahentami.
Wsparcie podejmowania właściwych decyzji biznesowych w oparciu o pełny obraz bieżącej działalności handlowej zapewnia szeroko rozbudowana sekcja Raporty i Analizy.
Co wyróżnia Homera?
Tym co zdecydowanie wyróżnia Homera spośród innych programów sprzedażowo-magazynowych, jest możliwość aktualizowania kartoteki asortymentu przy pomocy Wirtualnej Bazy Danych (WBD).
Na WBD (codziennie aktualizowaną o tytuły pojawiające się w sprzedaży) składają się zestandaryzowane opisy ok.100 tys. tytułów wraz z barwnymi reprodukcjami (skanami) okładek.
Homer powstał przy współudziale środowiska księgarskiego, w oparciu o wiedzę i doświadczenie jego przedstawicieli, którzy są naszymi konsultantami przy tworzeniu funkcjonalności oraz testowaniu powstającego systemu.
Moduł EDI (Electronic Data Interchange) umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów w komunikacji z Dostawcami.
- Zdalna budowa/aktualizacja kartoteki towarowej (źrodło: Wirtualna Baza Danych Azymutu) - identyfikacja po ISBN; EAN.
- Elektroniczne zamówienia do Dostawcy.
Przyjęcie towaru na podstawie elektronicznych faktur zakupu
- Wymiana ww. danych odbywa się przez Internet.
- Poufność danych - łączenie przez Internet na wyraźną zgodę Operatora.
- System wtyczek "plug-in" obsługuje standardy różnych Dostawców; uniwersalność w obsłudze wielu Dostawców.
- Wieloasortymentowość ze szczególną obsługą towaru typu "książka" (skan okładki).
Wielostanowiskowość
- System praw dostępu (łatwo ustawić typowe role: "Kasa", "Magazyn", "Właściel").
- Serwer baz danych MSDE (Microsoft SQL Desktop Engine).
- Dostęp przez SQL do danych: duże możliwości generowania raportów: XLS (EXCEL), TXT, CSV, XML.