Pytania i odpowiedzi
- Do czego służy oprogramowanie Homer ?
Program Homer służy do sprawnego i kompleksowego prowadzenia gospodarki magazynowo - handlowej w księgarni - od obsługi przyjęcia dostaw od wielu dostawców poprzez obsługę sprzedaży (wydawanie paragonów/faktur VAT), obsługę konsygnacji, zarządzanie gospodarką magazynową (dobiórki i zwroty), obsługę rozrachunków z kontrahentami po rozbudowane analizy. - Co oznacza, że program Homer to program księgarski ?
Program Homer został napisany w taki sposób aby obsługiwać w sposób najbardziej optymalny procesy właściwe dla branży księgarskiej np. budowa karty towarowej, dostęp do WBD (Wirtualnej Bazy Danych), obsługa konsygnacji. - Co to jest WBD ?
WBD to skrót od Wirtualnej Bazy Danych - codziennie aktualizowanej o tytuły pojawiające się w sprzedaży w Azymucie. Wirtualna Baza Danych zawiera ponad 70 tys. tytułów. W WBD co godzinę aktualizowana jest dostępność i cena a raz na dobę baza opisowa. - Czy w Homerze można sprzedawać tylko książki ?
Program Homer jest ukierunkowany na rynek księgarski, jednakże można w nim tworzyć również karty towarów i usług, wobec czego możliwa jest sprzedaż asortymentu z wielu dziedzin niezwiązanych z księgarstwem. - Z jakimi urządzeniami współpracuje Homer i czy wiąże się to z dodatkowymi opłatami ?
Homer współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami, kolektorami danych, sprawdzarkami. Azymut nie pobiera dodatkowych opłat, chyba że jest to niespotykany model urządzenia wymagający dodatkowej pracy, wówczas przedstawiana jest indywidualna wycena. - Czy do funkcjonowania Homera potrzebny jest dostęp do internetu ?
Do codziennego działania Homera internet nie jest potrzebny. Podłączenie do sieci jest konieczne w przypadku importu faktur z Magazynu Wirtualnego, aktualizacji programu, składania zamówień przez Homera, korzystania z WBD, pomocy technicznej, aktywacji nowego klucza (dostęp do poczty elektronicznej). - Jak częste są aktualizacje i ile kosztują ?
Aktualizacje są co najmniej raz w miesiącu, obejmują poprawki oraz nowe funkcjonalności, za aktualizacje nie są pobierane żadne opłaty. - Jak wygląda pomoc techniczna Homera ?
W sprawach obsługi programu pierwszym stopniem pomocy jest informacja mailowa na adres homer@azymut.pl lub telefoniczna do przedstawiciela handlowego, lub też Pracownika Obsługi Technicznej. Jeśli problem jest bardziej skomplikowany, pomocy udziela Helpdesk telefonicznie lub przez połączenie zdalne VNC. - Czy pracując na Homerze, można współpracować z innymi dostawcami czy tylko z Azymutem ?
Ułatwienia we współpracy z Azymutem są takie same lub prawie takie same jak z dowolnym dostawcą. - Ile osób może jednocześnie korzystać z programu ?
Zależy to od ilości stanowisk wykupionych przez Księgarza, standardowa wersja programu obejmuje jedno stanowisko.