WYBIERZ JĘZYK:
PL EN
DYSTRYBUCJALOGISTYKA USŁUGI DLAE-COMMERCE USŁUGIMARKETINGOWE DRUKARNIACYFROWA HOSTINGHOMER E-PUBLIKACJE
Homer

POMOC

Pytania i odpowiedzi

 

  • Do czego służy oprogramowanie Homer ?
    Program Homer służy do sprawnego i kompleksowego prowadzenia gospodarki magazynowo - handlowej w księgarni  - od obsługi przyjęcia dostaw od wielu dostawców poprzez obsługę sprzedaży (wydawanie paragonów/faktur VAT), obsługę konsygnacji, zarządzanie gospodarką magazynową (dobiórki i zwroty), obsługę rozrachunków z kontrahentami po rozbudowane analizy.

  • Co oznacza, że program Homer to program księgarski ?
    Program Homer został napisany w taki sposób aby obsługiwać w sposób najbardziej optymalny procesy właściwe dla branży księgarskiej np. budowa karty towarowej, dostęp do WBD (Wirtualnej Bazy Danych), obsługa konsygnacji.

  • Co to jest WBD ?
    WBD to skrót od Wirtualnej Bazy Danych - codziennie aktualizowanej o tytuły pojawiające się w sprzedaży w Azymucie. Wirtualna Baza Danych zawiera ponad 70 tys. tytułów. W WBD co godzinę aktualizowana jest dostępność i cena a raz na dobę baza opisowa.

  • Czy w Homerze można sprzedawać tylko książki ?
    Program Homer jest ukierunkowany na rynek księgarski, jednakże można w nim tworzyć również karty towarów i usług, wobec czego możliwa jest sprzedaż asortymentu z wielu dziedzin niezwiązanych z księgarstwem.

  • Z jakimi urządzeniami współpracuje Homer i czy wiąże się to z dodatkowymi opłatami ?
    Homer współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami, kolektorami danych, sprawdzarkami. Azymut nie pobiera dodatkowych opłat, chyba że jest to niespotykany model urządzenia wymagający dodatkowej pracy, wówczas przedstawiana jest indywidualna wycena.

  • Czy do funkcjonowania Homera potrzebny jest dostęp do internetu ?
    Do codziennego działania Homera internet nie jest potrzebny. Podłączenie do sieci jest konieczne w przypadku importu faktur z Magazynu Wirtualnego, aktualizacji programu, składania zamówień przez Homera, korzystania z WBD, pomocy technicznej, aktywacji nowego klucza (dostęp do poczty elektronicznej).

  • Jak częste są aktualizacje i ile kosztują ?
    Aktualizacje są co najmniej raz w miesiącu, obejmują poprawki oraz nowe funkcjonalności, za aktualizacje nie są pobierane żadne opłaty.

  • Jak wygląda pomoc techniczna Homera ?
    W sprawach obsługi programu pierwszym stopniem pomocy jest informacja mailowa na adres homer@azymut.pl  lub telefoniczna do przedstawiciela handlowego, lub też Pracownika Obsługi Technicznej. Jeśli problem jest bardziej skomplikowany, pomocy udziela Helpdesk telefonicznie lub przez połączenie zdalne VNC.

  • Czy pracując na Homerze, można współpracować z innymi dostawcami czy tylko z Azymutem ?
    Ułatwienia we współpracy z Azymutem są takie same lub prawie takie same jak z dowolnym dostawcą.

  • Ile osób może jednocześnie korzystać z programu ?
    Zależy to od ilości stanowisk wykupionych przez Księgarza, standardowa wersja programu obejmuje jedno stanowisko.