Homer - wersja wielooddziałowa
Program księgarski HOMER umożliwia pracę on-line sieciom księgarskim wielooddziałowym, posiadającym skomplikowany obieg dokumentów, rozliczeń w oparciu o kilka magazynów.
KORZYŚCI
Większa kontrola nad działalnością firmy
- centralne zarządzanie siecią księgarń
- centralne zarządzanie asortymentem
- kontrola obiegu dokumentów
- spójna i aktualna baza informacji o towarach
Optymalizacja procesów zarządzania siecią
- planowanie i optymalizacja dostępnego w księgarniach asortymentu
- optymalizacja, kontrola stanów magazynowych w połączeniu z systemem automatycznych zamówień
- ranking i ocena sprzedaży w poszczególnych punktach
- wsparcie marketingowe - centralne zarządzanie programami promocyjnymi i lojalnościowymi
Funkcjonalność wersji wielooddziałowej
- Wymiana informacji o stanach towarowych między oddziałami umożliwiająca przeszukiwanie na podstawie podstawowych atrybutów towaru.
- Przesyłanie dokumentów dyspozycji między oddziałami. Dokument eksportowany umożliwia półautomatyczne zaimportowanie w innym oddziale (po żądaniu użytkownika z tego oddziału). Dyspozycje wydania fs/wz/rw przyjmowane dokumentami fz/pz/pw.
- Zwroty towarów do oddziału, z którego zostały pobrane.
- Analizy międzyoddziałowe:
- ranking księgarni wg sprzedaży za zadany okres;
- ranking księgarni wg marży procentowo i wartościowo za zadany okres;
- zestawienie zapasu magazynowego w rozbiciu na księgarnie;
- wiekowanie zapasu w rozbiciu na księgarnie (ilościowe, wartościowe: zakup/detal);
- zestawienie dokumentów danego typu w danym oddziale;
- najlepiej sprzedające się pozycje w żądanym okresie;
- sprzedaż zadanego tytułu w żądanym okresie;
- sprzedaż towaru dla wskazanego odbiorcy;
- zakup towaru od wskazanego odbiorcy. - Zarządzenie oddziałami:
- dodawanie, modyfikowanie i usuwanie oddziałów;
- nadawanie uprawnień dla oddziałów, ustawianie haseł, blokowanie dostępu. - Zabezpieczenie kanału komunikacyjnego.