„Siła komunikacji”. Premiera nowej książki autora bestsellerowej „Siły nawyku” już 21 lutego 2024

Charles Duhigg, autor kultowych bestsellerów: „Siły nawyku” oraz „Mądrzej, szybciej, lepiej” powraca z nową książką: „Siła komunikacji. Odkryj sekret rozmów, które łączą”. Premiera już 21 lutego 2024!

Nowa książka w prosty i obrazowy sposób tłumaczy, jak znacząca, a niedoceniana jest komunikacja międzyludzka! Duhigg mówi: „Świat jest skomplikowany. Jeśli chcesz go zrozumieć, potrzebujesz przyjaciół, którzy się od ciebie różnią”.

Zamów „Siłę komunikacji” do swojej księgarni, biblioteki, firmy

Skorzystaj z dodatkowego rabatu dla klientów B2B w Magazynie Wirtualnym Azymutu.

Dodatkowy rabat tylko dla klientów Azymutu.

W swoich poprzednich książkach, a zwłaszcza w kultowej „Sile nawyku” Charles Duhigg wyjaśnił, jak powstają nawyki, czemu służą i jak je skutecznie zmienić na lepsze. W kolejnej „Mądrzej, szybciej, lepiej” uczył, jak działać skuteczniej, ale z głową.

Duhigg tym razem zagłębił się w to, jak się komunikujemy, i co takiego robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, że ludzie decydują się im zaufać. Wyróżnił trzy rodzaje rozmów, które najczęściej toczymy, i pokazał, jak je prowadzić.

Charles Duhigg jest reporterem, laureatem Nagrody Pulitzera i autorem książki „Siła nawyku” (Eng. „The Power of Habit”), która utrzymywała się na listach bestsellerów The New York Times przez ponad 3 lata. Jego druga książka „Mądrzej, szybciej, lepiej” (Eng. „Smarter, Faster, Better”) również była bestsellerem NYT. Jego najnowsza książka „Siła komunikacji” (Eng. Supercommunicators) ukaże się 20 lutego 2024 r. Aktualnie pisze dla czasopisma The New Yorker.

Stał na czele zespołu, który w 2013 r. otrzymał Nagrodę Pulitzera w dziedzinie dziennikarstwa wyjaśniającego serię artykułów „The iEconomy”, analizującą światową gospodarkę przez pryzmat (działań) firmy Apple. Seria ta poświęcona była m.in. tematowi chińskich fabryk, w których produkowane są iPhone’y i iPady. Duhigg otrzymał także między innymi Nagrodę im. George’a Polka, Nagrodę Geralda Loeba, Medal IRE, Nagrodę Scripps Howard czy Nagrodę Dziennikarską im. Roberta F. Kennedy’ego.

Był reporterem Los Angeles Times i relacjonował z Iraku przebieg amerykańskich operacji wojskowych. Zanim w 2003 roku całkowicie poświęcił się dziennikarstwu, pracował jako analityk w American Property Global Partners, firmie private equity. Współzałożył też SWPA Education Management Group, L.L.C., która tworzyła programy edukacyjne dla obszarów z niedoborem opieki zdrowotnej.