Jakie supermoce daje wspólne czytanie książek? Katalog akcji #TataTeżCzyta + WEBINARIUM
OSDW Azymut jest partnerem kampanii #TataTeżCzyta2024 organizowanej przez Fundację Powszechnego Czytania. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ważny męski wzorzec czytelnika (według badań Biblioteki Narodowej, mężczyźni i chłopcy czytają mniej i rzadziej) i wpisuje się w szerszy temat zaproszenia mężczyzn do uczestnictwa w życiu rodziny.
Pobierz katalog, w którym znajdziesz wskazówki, jak czytać dziecku i z dzieckiem w kolejnych latach jego życia. Skorzystaj z oferty książek, które organizatorzy kampanii przygotowali wspólnie z wydawcami.
Weź udział w webinarium, podczas którego przedstawiciele Fundacji Powszechnego Czytania opowiedzą o rekomendowanych książkach w ramach kampanii #TataTeżCzyta.
WEBINARIUM DLA KSIĘGARŃ I BIBLIOTEK
18 kwietnia 2024, godz. 11.00
Jakie supermoce daje wspólne czytanie książek? Webinarium dla bibliotekarzy o akcji #TataTeżCzyta
Partner: Fundacja Powszechnego Czytania
Wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja.
#TataTeżCzyta poleca książki dla dzieci
w wieku 0-5+
Zamów książki z katalogu akcji #TataTeżCzyta do swojej księgarni lub biblioteki w Magazynie Wirtualnym Azymutu.
#TataTeżCzyta poleca książki dla dzieci
w wieku 6-9+
W ramach akcji #TataTeżCzyta polecamy książki dla dzieci w wieku 0-9+. Sprawdź ofertę w Magazynie Wirtualnym Azymutu.
NAGRANIE WEBINARIUM O AKCJI #TATATEŻCZYTA:
#TataTeżCzyta to ważne zawołanie. Dziś w Polsce chłopcy i panowie czytają dużo mniej niż dziewczynki i kobiety. Na pewno jedną z przyczyn jest brak męskiego czytającego wzorca – warto to zmieniać. Tatusiowie, Wujowie, Dziadkowie, Starsi Bracia, Opiekunowie, Trenerzy – czytajcie!
Głównym celem kampanii czytelniczej #TataTeżCzyta jest promowanie czytania wśród ojców, wujów, opiekunów, starszych braci czy dziadków oraz budowanie więzi rodzinnych poprzez wspólne czytanie książek. Kampania zachęca mężczyzn (i całe rodziny!) do aktywnego spędzania czasu z dziećmi poprzez wspólne czytanie, rozmowy na temat książek oraz tworzenie pozytywnych doświadczeń czytelniczych: broszurka #TataTeżCzyta towarzysząca kampanii zawiera proste wskazówki jak i co czytać z dzieckiem, pokazuje, że czytanie może być nie tylko pasją i źródłem wiedzy, ale także sposobem na budowanie relacji rodzinnych i wspieranie sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci i młodzieży.